Vosaltres els blancs

Vosaltres, els blancs, és una pel·lícula documental sobre la visió que té l’Eria, un nen ugandès, del seu món d’Àfrica, de la vida al camp, de les seves impressions sobre Kampala, la capital del seu país i, especialment, sobre la seva visió dels blancs.
L’Eria viu a la mateixa escola on estudia, juga amb els seus companys, discuteix amb ells i, quan pot, va a casa seva, una cabana que es troba lluny de l’internat, a veure la família. L’Eria no ha estat mai a ciutat.

El nen explica quina visió té de la seva Àfrica, de la quotidianitat que l’envolta: la família, l’escola, els amics com la Rita, el Moses, el Marvin i el Kato. Amb ells conversa sobre temes que els preocupen com per exemple, la pobresa, les seves relacions amb la família, els seus estudis, les seves il·lusions…

Un dia viatja amb els seus companys a Kampala, capital d’Uganda i ciutat africana per excel·lència, i passegen per tots els seus racons. Durant el passeig, els nens expliquen la ciutat a la seva manera i la comparen amb el seu entorn natural, el camp.

Descarregar pdf